Azi [23]

Vin sărbătorileee! Oraşul e plin de luminiţe şi se simte atmosferă de iarnă, de sărbătoare. Deşi predominantă e culoarea alb, luminiţele sunt peste tot. Mai lipsesc câţiva fulgi de zăpadă, care se grăbesc să ajungă.

craciun

Acasă, încă n-am ornat nimic 😦 şi abia aştept să-mi fac timp să agăţ ornamentele pe unde pot. La serviciu, se simte atmosfera de câteva zile, cam de pe 1 decembrie când am primit diverşi moşi de ciocolată. Eram atât de entuziasmată încât am molipsit-o şi pe colega mea şi fredonam prin magazin colinde.

Happy weekend! 😀

10 gânduri despre „Azi [23]

  1. La mine prin oras s’au pus ornamentele din noiembrie :)) Acasa am zis sa mai astept putin totusi…cred ca pe saptamana viitoare fac si eu bradutul si imi „imbrac in luminite” balconul si ii desenez toate geamurile din casa lu’ mama(se bucura atat de tare cand fac asta 😡 incat imi spune mereu „si le cureti tot tu,nu?” :)) ):)

  2. In sfarsit, ai mai aparut 🙂
    Stai linistita, ca ai timp berechet sa decorezi prin casa 🙂
    Ce atata graba?
    Weekend placut!

Lasă un răspuns

