dor…

Mi-e dor de atât de multe lucruri… Mi-e dor de bunici, de somn linistit, de bradul pe care nu l-am împodobit eu (l-a făcut mama)… Mi-e dor de vacanţa de iarnă, care va fi înjumătăţită… Nici nu ştiu de când n-am mai intrat de blog, doar ce am navigat cu mobilul pe facebook şi pe mess când mi-am adus aminte. :)))

oaie-visand-dor

N-am mai putut participa nici la pregătirile pentru spectacolul de Crăciun de la facultate şi simt că am de câştigat nişte lucruri şi pierd altele…. Nici nu mi-am dat seama când au trecut două luni… Sunt atât de obosită încât de multe ori, adorm la ore, ceea ce nu mi s-a întâmplat niciodată :)) nici nu ştiu dacă e de râs sau de plâns :))))

În fine, sunt ok-cu mici excepţii 😀 So, have a nice day!

7 gânduri despre „dor…

  1. Draga mea, te inteleg. Cred ca perioada de acomodare cu cele doua fronturi pe care activezi va fi ceva mai lunga 🙂
    Ti-e dor de multe lucruri…vad.
    Dar de niste urari frumoase pentru Craciun..ti-e dor? Ca sa ceva pot oferi acum.
    Atunci…iti urez un Craciun fericit, cu sanatate si bucurii! Si sa-ti aduca Mosul ce iti doresti tu!
    Te pup!

Lasă un răspuns

