Sărbători diferite

Cu fiecare an, sărbătorile au fost diferite. Iubesc sărbătorile pentru că mă fac fericită, iubesc sărbătorile pentru că în adâncul sufletului simt magia lor. În fiecare an, ceva lipseşte, în fiecare an ceva e schimbat, uneori mai bine, alteori…

Azi, am vrut un Crăciun liniştit, unul calm, acasă… Nu că nu l-aş fi petrecut în fiecare an acasă, dar anul ăsta am fost prea obosită să planific ceva sau să vreau ceva. Am vrut doar să lenevesc, să ascult muzică şi să mă uit la filme. Simt o linişte interioară inexplicabilă şi când mă gândesc că mâine trebuie să plec iar… Mă ia groaza 😕

felicitare-amuzanta-craciun-2013

Mi-e dor de copilărie, mi-e dor de mine şi de atâtea amintiri… De ierni reci şi pline de jocuri, de zâmbete prin zăpadă, de bătăi cu bulgări, mi-e dor de oameni şi locuri… nu-mi vine să cred că timpul trece atât de repede şi noi nu-l oprim… Dar, sunt fericită! Am alte priorităţi şi motive să zâmbesc, am alte zâmbete să ofer, clipe care mă fac să-mi dau seama de atâtea lucruri.

Am simţit nevoia să scriu pentru că simt lipsa blogului… îmi pare rău că nu mai ştiu nimic de voi 😦

Sărbători fericite!

7 gânduri despre „Sărbători diferite

  1. Eu sunt tot aici, adica acolo, la mine, draga mea. Sunt atat de bine cat pot fi. Si scriu, scriu, scriu 🙂
    M-am mai gandit la tine…te vad in blogroll si vad si faptul ca „sari” atat de rar acolo. Dar stiu ca asta inseamna ca ti-ai indeplinit acel vis. E mai multa munca, e greu, dar sunt convinsa ca ai si unele satisfactii. Daca tragi linia si socotesti…sigur iese cu plus 🙂 Esti fericita, ceea ce e minunat. Iti aduci aminte, pe vremea cand ne-am cunoscut, cate oscilatii cunostea viata ta? De la zi la zi aproape si erai bulversata si chiar nefericita. Ma bucur mult pentru tine ca ti-ai gasit calea.
    Te pup cu tot dragul! 🙂

Lasă un răspuns

