Azi [25]

Oficial, sunt burzuluită… Aseară retrăiam clipe, rememoram imagini cu bucurie şi lacrimi în ochi, am rămas uimită de lucruri drăguţe… Aşa e! Trebuie să fie o pasă bună şi una rea…

Sad-face-alice-gehabich-14448292-1024-768

Mi-am zis că nu mai ţin telefonul pe silent, că se întâmplă să apară urgenţe şi să fiu sunată, să nu fiu pe fază… şi iar l-am baricadat pe mut, mă retrag în carapacea mea, să mă liniştesc, să gândesc… să mă odihnesc… n-am chef de proiecte şi trag de mine de aseară să termin un referat. Ar trebui să fie uşor, rapid… doar îi dau copy-paste, fac nişte modificări de formulare a ideilor, nişte editări, trebuia terminat de vreo 2 ore…

M-a luat somnul, m-am rătăcit… am moţăit în plapumă şi tresăream când mă gândeam la telefon… M-am zăpăcit atât de tare, am pierdut noţiunea timpului, am pierdut orice urmă către realitate… Mi-am pierdut cuvintele…

7 gânduri despre „Azi [25]

  1. Tin multe zile telefonul pe silentios sau inchis de-a dreptul… De suparata ce sunt pe el …de fapt pe cei ce ma tot deranjeaza..De-aia. 😉
    Stiu…n-am mai ajuns pe aici, s-au schimbat si la mine chestii, am cam putin timp de blog si-o sa am si mai putin…
    Vad ca ai schimbat din nou tema blogului.
    Te pup 🙂

Lasă un răspuns

