Fără titlu

N-am niciun fel de idee cum să numesc postarea asta… Mi-a venit să scriu, aşa, că nu am scris de ceva timp… Cum sunt presată de timp şi mă împart între atâtea lucruri mi-e greu şi uneori nici chef nu am să mai deschid calculatorul…

Afară ninge mărunt şi mă sperie gândul că a venit frigul, că voi aştepta mult în staţie până vine autocarul, că voi fi în întârziere dimineaţa când va trebui să deschid (toată lumea evită să ţină cheia, parcă ar avea colţi şi muşcă), în fine…

Am un chef de tradus textul pentru examen, de îmi vine să mă pun iar să dorm şi poate îl visez gata tradus în somn :)))

Prea multă vorbărie, prea multe gânduri, prea multe zăpăceli 😀 O zi înzăpezită afară şi călduroasă în casă (sau la muncă, şcoală, oriunde) 😀

7 gânduri despre „Fără titlu

Lasă un răspuns

