Azi [34]

melancolic_39a75fa1892624 (1)

Mi-e atât de dor de libertate… de plimbări şi de vizite la bunici 😦 mi-e dor de linişte şi trecut, mi-e dor de oameni, locuri, peisaje… Poate nici n-aş vrea să schimb prezentul, n-aş vrea să dau la schimb bucuria, mulţumirea, oboseala, stresul… M-am obişnuit aşa… Mereu plecată, mereu însoţită de persoana mea, doar cu mine, dar tot timpul înconjurată de oameni noi… Azi… Dacă ar fi să plec, mi-aş frânge o parte din suflet, mi-aş pierde o parte din tot ce-am câştigat, dar aş câştiga noi experienţe…

Dar acum sunt în prezent… într-o zi liberă, în care am lăsat de-o parte problemele zilnice, dar totuşi sunt captivă unor probleme sufleteşti…

Have a nice day!

 

2 gânduri despre „Azi [34]

  1. Ma bucur ca esti multumita cu ceea ce ai acum. 🙂
    Ma bucur ca ti-e mult mai bine chiar daca alte lucruri iti lipsesc.Dar sa stii ca nu putem niciodata sa le avem pe toate. Chiar nu putem.
    Vad ca te-ai rupt de tot de blog…Am vazut ca ai postat ceva dar si eu sunt intr-un adevarat iures si iata ca abia azi am reusit sa trec.
    Weekend placut sa ai! Pupici!

Lasă un răspuns

