Azi [38]

Heeeeey!

tumblr_mkxrpnk98z1qbavgzo1_400

Şi e waaw! A trecut atât de mult timp de când nu am mai scris nimic… Am şi uitat de blog, nici nu mai reuşesc să navighez (am uitat parola :))… Reflectez… Atât de mult timp revărsat din clepsidră, privind în urmă, încă nu-mi vine să cred că am trecut prin atât de multe experienţe, amintiri frumoase, zâmbete, nervi, oboseală…

Aş putea spune că a fost unul dintre cei mai frumoşi ani, încă e, dar datorită unor situaţii neplăcute, mă văd nevoită să îmi iau zborul, să mă orientez către alte oportunităţi, depinde un pic şi de noroc să plec cât mai repede posibil… Mă întreb cum de am rezistat, sunt mândră de mine, am văzut ce pot, de fapt, ştiu că pot mai mult.

Mâine… peste câteva ore, de fapt, se va vedea adevărul ultimelor luni, situaţia clară în care ne aflăm, inevitabil va fi rău… În mare parte se ştie, iar drama e destul de mare, urmând să plătim tot noi… Ca să fiu optimistă, mă alin totuşi cu gândul „Va fi bine!” 🙂

Să aveţi un weekend minunat, relaxant! 🙂

5 gânduri despre „Azi [38]

  1. Am citit dar nu stiu daca si ce am inteles… Au trecut doua luni de cand ai asternut aceste randuri…
    Sunt intr-o perioada nefasta, n-am reusit sa mai trec… imi pare rau.

Lasă un răspuns

