Azi [39]

Sunt momente în care simt că-mi aleagă gândurile, umblă haotic prin minte și-mi dau peste cap toate speranțele, tot ce-am clădit… Acum e unul dintre ele, un moment în care se dezlănțuie și nu știu cum să le opresc… Am nevoie de-o pauză, de înțelegere, de odihnă… Să-mi reamintesc pentru ce lupt, pentru ce atâtea sacrificii, parcă fără niciun rezultat… Pentru ce atâta răbdare, pentru ce atâtea ore de somn puține, pentru ce atâtea eforturi să fie cei din jur fericiți???

5 gânduri despre „Azi [39]

  1. Habar n-am de ce fiindca mi se intampla cam la fel… Dar nici altfel nu pot….
    Asa ca ma invart intr-un cerc vicios…si nu stiu ce sfat sa-ti dau.
    Vreau doar sa stii ca m-am gandit la tine. Te pup!

Lasă un răspuns

