Pentru că vreau!

Am trecut prin atât de multe schimbări în ultimii 2 ani, nici nu-mi vine să cred să s-a terminat. Am învățat atât de multe și am întâlnit atât de mulți oameni, oameni de tot felul, pe care nu-i voi uita niciodată, oameni care m-au corectat când am greșit, sau care mi-au spus o vorbă bună când eram supărată și obosită. Le sunt recunoscătoare, chiar dacă, poate nu-i voi mai întâlni… Și, lumea e mică, nu se sție niciodată peste cine vei da buzna într-un magazin peste câțiva ani, cu cine vei lucra, sau te vei întâlni pe stradă.

În tot acest timp m-am regăsit, m-am cunoscut, mi-am aflat limitele, bune și rele… Și încerc tot timpul să fiu cît mai înțelegătoare, calmă, să-mi corectez imperfecțiunile, să acumulez cât mai multe lucruri. În fond, nu am știut niciodată cine sunt, ce caut, iar dacă mă aflu într-un nou impas, măcar am descoperit ce pot și că voința m-a făcut mai puternică.

meditatia

Nu a fost deloc ușor, poate nu a știut nimeni când m-a durut ceva, ce am simțit, sau când îmi era somn, că de fapt nu eram destul de odihnită… și am mers înainte, destul de mult. Am prins curaj, încredere și s-a dovedit că trebuie să prețuiești persoanele de lângă tine atunci când le ai, pentru că nu se știe cine va veni înlocuitoare, orice persoană nouă creează suspicini, până ajungi să o cunoști…

M-au pierdut, iar faptul că mă vor înapoi și că-mi sunt dragi, nu înseamnă că mă voi întoarce din drum. Și mai era ceva, să nu uiți de unde pleci, pentru că așa ai fost inițiat, așa ajungi unde ești acum, iar pentru asta trebuie să te lovești de multe greutăți…

Și pentru că vreau și pot, voi lupta și voi merge mai departe, indiferent de cine-mi va fi alături. Însă mai am un defect, tot oamenii, pe care trebuie să-i îndepărtez atunci când devin prea prietenoși, apoi încep să profite de pe urma asta, dar și pe cei cu care inevitabil trebuie să petrecem mult timp în aceeași încăpere și devin prea vorbăreți, prea lipicoși, fără a intenționa să fie apropiați.

2 gânduri despre „Pentru că vreau!

  1. Daca ai sti cat ma chinui si eu sa fiu mai calma :))) .. cred ca in ultima vreme asta este una din ultimele mele „lucrari” complexe. Am observat ca atunci cand suntem calmi si linistiti, lucrurile (chiar si cele rele) par mai pozitive decat sunt!

Lasă un răspuns

