Azi [45]

Aș scrie, pentru că simt nevoia să mă descarc, doar așa pot trece peste micile nazuri pe care mi le oferă ziua de azi pe tavă… Însă trebuie să mă schimb iar… și iar… când abia mă obișnuisem cum eram și mă plăceam, zâmbeam, râdeam, suspinam, nu conta, să o iau de la capăt… Nu-i nimic, așa-mi trebuie!

Era bine si când țineam în mine, nu trebuie să știe alții ce simt, au destule probleme ca să-i mai încarc cu nimicuri…

Trebuie să-mi iau propriile decizii, chiar să mă îndepărtez, să-mi urmez drumul, chiar dacă doare să mă știu departe de cei dragi… pentru că-n fond… așa trebuie. Atât!

2 gânduri despre „Azi [45]

Lasă un răspuns

