Azi [47]

nostalgiaCum sa-mi infrunt dezamagirile, cand aveam incredere in mine si stiam ca voi depasi emotiile, iar rezultatul final va fi plin de multumire? M-am dezamagit din nou, pe mine si persoanele care aveau incredere in mine, inclusiv initiatorul meu… Asa rasplatesc rabdarea acestuia??? Asa rasplatesc eforturile de a ma invata?

Sunt momente care marcheaza… invata, dar lasa in urma regrete… se pierde incredere… apar ganduri „dar… nu am avut destul curaj, nu am avut incredere in mine, suficient de multa pentru a depasi persoanele mai slabe… pentru a arata ca stiu si pot… ca sunt puternica!”

E atat de greu… atat de greu, sa faci un pas inainte, cand acum cateva clipe, dupa eforturi marete si ambitie nemarginita… ai mers 2 pasi inapoi…

Lasă un răspuns

