Happy weekend 4

Am vrut să renunţ la postarea de azi, dar nu m-am putut abţine 😀 Elly, m-a provocat 😀 HW!

Un weekend magnific, relaxant, plin de linişte şi fără griji! A venit perioada vacanţelor, a zilelor caniculare şi pline de distracţie. Deci… să ne relaxăm şi noi:

Nu e greu! 😀

Mi-e dor de un picnic! 😦

„Hai la mare! Avem bani?”

„Pot? Pot? Pot să mă înalţt cu balonul ăla drăguţ?”

Ce cald e…

34 de gânduri despre „Happy weekend 4

  1. Wow! Chiar ca vazand asemenea imagini provocatoare…de umor si de relaxare…nu e deloc greu! :))
    La mare cred ca se poate ajunge si cu bani foarte putini. 4-5 zile sunt suficiente pentru o relaxare acceptabila. Se gasesc solutii de cazare destul de convenabile iar acolo eu cred ca importante sunt apa si soarele. Eu m-as descurca cu doar cateva sute de lei. Anul asta insa nu ma duc…nu am deloc tragere de inima…
    Caricatura cu porumbii e geniala! :))))
    Happy Weekend, draga mea!

    P.S. – E posibil sa apara postari si maine la HW… Vienela tocmai zicea ca… 🙂

    1. Le voi vizita si pe celelalte. O parte le-am vizualizat deja, dar sunt foarte obosita acum 😦 si nu mai sunt in stare de nimic 😦
      O seara relaxanta :> Te pup!

  2. A venit vacanta oficial, gata si cu mate? :))
    Imaginile mi’au placut:-” hmmm cat despre mare…pay cum ne’a fost intelegerea?:))
    Weekend frumos si relaxant[asa ca de vacanta:p]:>

  3. Iar m-a apucat dorul de mare… si nu pot pleca… :((
    Macar de m-as putea inalta cu balonul…
    Duminic placuta sa ai, cu soare si distractie!!!

    1. Si mie imi e dor 😦 Dar trebuie sa ne conformam 😐
      E plina de somn duminica asta :)) O zi minunata >:D<

    1. Voi posta mai rar, poate la doua zile, sa vad cum imi permite timpul… Am gasit de lucru, trebuie sa las vacanta in urma 😦
      Iti multumesc de compliment 😀

          1. Asta e, vara se gaseste cel mai bine : Si daca tot am timp liber pana in octombrie…

          2. Trebuie sa incep de undeva… Ai vazut ca mai greu se accepta fara experienta… Si cat sa mai aman?

          3. Da 😦 oricum m-am confruntat si cu „Ne pare rau…” si altele, dar uite ca se poate 😀
            Si o sa fac tot ce-mi sta in putiinta sa fiu pe plac 😀

  4. Buna!
    Cu intarziere, recunosc… Poate pentru ca… uneori e greu sa ne relaxam! 🙂 Scuze pentru reactia intarziata!
    Picnic-picnic, dar stii ca a intrat in vigoare legea privind picnicul si trebuie sa cautam locuri special amenajate – ceea ce s-ar putea traduce prin „la revedere, relaxare” 😦
    Anul acesta sigur merg la mare! La mare inghesuiala! 🙂
    Chiar e cald afara? Ca asa se vorbeste!

    O vara minunata iti doresc!

    1. :)) Cat esti de amuzanta, Diana! Abia ieri am simtit si eu ca este cald afara. Ii auzeam pe toti vaitandu-se, dar eu nu mai iesisem din casa de la ploile torentiale anuntate de codul portocaliu(sau ce culoare o fi avut).

      1. :)) Chiar ca :)) De trei zile am stat doar in magazin :)) dimineata e racoare, iar la magazin nu e foarte cald. Dar cand termin programul si infrunt direct arsita, e groaznic 😦

        1. Asta am simtit si eu ieri, cand am iesit din casa. M-a izbit un val de caldura infernal, cu care corpul meu nu era obisnuit. Am plecat la 11 de acasa, cand caldura era in toi.

    2. Mi-e dor de un picnic 😦
      Iar la mare, zic „pas”. Poate voi merge ca şi tine :)) la mare înghesuiala, sau la mare distanta de casa :))
      E foarte cald, nu cald 😦
      Happy Weekend! O vara fara prea multa canicula :))

Lasă un comentariu