Happy weekend 8

A revenit faimosul weekend 😀 De data asta e cam urât… O stare aiurea… dar vreau să-l transform în culori 😀 Am dreptate Elly? Aveam în plan să postez alte imagini, dar le amân şi fac loc unor baloane… nimic mai frumos, decât balonaşele de săpun :X

Creaţie

Culori

Forme

Cu jumătăţi de măsură

Distrugere

Happy weekend! Zile minunate şi relaxante! 😀

Şi două bancuri:

1. Merg două baloane pe cer. Zice un balon:
– Uite un cactussssssssss!
– Bine că mi-ai spussssssssss!

2. Două baloane se înălţau în aer…….
Primul: Mai poţi?
Al 2-lea: Mai pot.
Mai poţi?
Mai POOOC !!

Surse imagini: Creaţii, pssst.ro, amcopil.ro

Vizitaţi şi:

1. Elly

2. Raluca (Zdwuby)

3. Gandul meu pe foaie,

4. Vienela

5. Minnie

6. Foto de inginer

7. Viseazacatpotidemult

8. Kundalini

14 gânduri despre „Happy weekend 8

  1. Ce imagini diafane! Imi place sa fac baloane din spuma!! Stii cat de mult? Enorm, cand eram copil m-as fi jucat asa zile intregi. Uite ca mi-ai facut pofta si mi-ai adus aminte de copilarie. Dar nu e rau 😉
    Gluma cu cactusul e super tare. 🙂
    Happy Weekend sa ai!

    1. Amintirile astea sunt minunate :X De asta am vrut sa impartasesc bucuria :X chiar daca pozele nu sunt facute de mine 😦
      Un weekend minunat!

  2. Ce-mi mai placeau – si-mi plac! – tuburile acestea cu „sapun lichid”! :))

    Inca mai… poooc sa fac balonase! 🙂

    O Duminica minunata iti doresc!

  3. Consumam in copilarie cate doua, trei tuburi de lichid pe zi, pentru a face baloane. Apoi atacam samponul din baie. :))
    Ai ales niste imagini foarte frumoase.
    Duminica placuta, Alyz!

    1. Multumesc! 😀 Lichidul din tubulet nu ajungea sa ne bucuram indeajuns :)) asa ca furam samponul, asa cum ai spus si tu, sau preparam cu dero :)) si ce ne mai certau parintii :))
      O zi frumoasa!

  4. Bună dimineața!
    Ce frumos și colorat se reflectă viața în baloanele de săpun!
    Vorba Dianei, poooc să fac balonașe! 😉
    O duminică frumoasă! 🙂

    1. Buna dimineata! Adevarat ce spui, culorile balonaselor reflecta atat de bine viata… doar lucrurile frumoase 😀
      Duminica sa fie relaxanta!

  5. cat imi placeau astea cand eram mica 😀 … toata ziua faceam baloane, mai rau era cand trebuia sa plec pe undeva si ramaneam fara „combustibil” :)))))

    Happy Weekend!

Lasă un comentariu