Convorbire cu timpul

Răscolind lista de bloguri, am citit un articol care m-a făcut să tresar…

„-Timpule, de ce ai pasul așa grăbit?
-Pentru că vreau să trăiesc din plin. Hai şi tu! Zboară cu mine.
-Nu pot!
-De ce?
-Îmi e frică.
-De cine? De ce?
-Mi-e frică să nu mi se frângă aripile. Să mă împiedic. Să nu vărs lacrimi. Să nu rănesc. Să nu fiu rănită. Să nu mă schimb.
-:)) :)) :))
– De ce râzi timpule?
– Pentru că ai trăit toate astea.
– Nu înțeleg.”

Continuare: Convorbire cu timpul

Mi-a plăcut foarte mult şi nu m-am putut abţine să nu-l împărtăşesc 😕 O zi frumoasă tuturor! 🙂

Ps: Plecată în pustietate!

10 gânduri despre „Convorbire cu timpul

    1. :)) ca-n pustietate :)) am pierdut timpul citind o carte naspa despre oameni morti si alte bazaconii :)) n-am inteles nimic din ea 😐 Deci, daca asta a dost distracie… :))

Lasă un comentariu