Azi [11]

Picură şi e frig… Se anunţă ploaie… Fug în bucătărie la căldurică, apoi trebuie să fac o vizită la dentist 😦 urâtă zi mi-am ales… Am atâtea de făcut într-un timp relativ scurt 😦 n-am intrat pe blog de trei zile :)) spre uimirea mamei. :))))

Ps: Nu uita umbrela acasă! :>O zi liniştită!

Sursă foto

17 gânduri despre „Azi [11]

    1. Recunosc ca aveam fobie de dentisti si mergeam doar in momente critice (dureri grave), dar acum a trebuit sa merg pentru o alta problema si am cunoscut o doamna foarte de treaba, glumeata 🙂 sa tot merg acum :))

  1. 🙂 mie îmi plac zilele ploioase de toamna – cu conditia sa nu tina mai mult de doua zile! 😉 E atât de linistitor zgomotul produs de picuri pe pervazul ferestrelor… ma cuibaresc în fotoliu, infofolita în patura pufoasa si citesc sau ascult muzica 🙂
    sa ai un weekend frumos!

  2. Orice ploaie e buna. Desi e cerul plumburiu iar presiunea atmosferica ne face sa nu ne simtim bine, picaturile de apa vin cu un farmec al lor, ceva aparte care sta la baza vietii :). Da-mi si mie o umbrela :p.

Lasă un comentariu