Back!? sau nu…

Nu am timp să mai postez nimic… cu părere de rău, va rămâne blogul de izbelişte… Abia mă pot ocupa de facultate, deşi merge şi ea cam împinsă de la spate… Sunt foarte ocupată şi abia apuc să deschid calculatorul o dată pe saptămână 😦 îmi pare rău că nu vă pot vizita şi le mulţumesc celor care încă trec pe aici… 😦

Azi e frig şi sunt foarte agitată… De ce? Din mai multe motive, unele rămân ascunse 🙂 O săptămână minunată să ai!

Ps: urăsc frunzele :))) toată săptămâna trecută am avut întâlnire cu ele :))) sper ca săptămâna asta să scap :))

9 gânduri despre „Back!? sau nu…

  1. Si eu intru rar din vina liceului pe care il urasc foarte mult 🙂
    Daca nu ai timp nu e nimic. Poate mai incolo vei avea timp sa te plictisesti si vei reveni la blog >:D<

    1. Ma reintorc, dar mai rar 😦 trebuie sa-mi impart timpul intre doua activitati (ambele fiind indispensabile) si e destul de obositor…

Lasă un răspuns

