Azi [29]

Am avut o zi groaznică… De 3 zile sunt ca un robot şi încerc să le împac pe toate, dar parcă cei din jur tot nu sunt mulţumiţi… În plus oboseala mă doboară, plec de acasă dimineaţa, ajung seara, mănânc pe fugă şi când apuc, dorm câte 4-5 ore,  iar unele zile îmi par o eternitate…

Mi-e dor de blog şi m-am gândit să-l închid… pentru că nu mai am timp 😦 dar asta ar însemna să pierd tot, să pierd un gram din ce am scris, iar asta mă sperie… Atât mă bucur de câte-o zi liberă când se iveşte să o dorm…

images

Şi cred că n-am avut niciodată atâtea gânduri ca acum… Am învăţat atâtea, am cunoscut oameni care m-au uimit, în bine dar şi-n rău… pe unii am învăţat să-i cred, pe alţii să-i ignor… Sunt persoane, care comunică cu mine doar 2-3-5 minute cât durează scanarea produselor şi încasarea sumei şi pentru simplu fapt că-i ajut când au o nelămurire… Sunt oameni care mă iubesc doar din acele 5 minute cât le petrec acolo, dar cu fiecare 5 minute pe zi, ajung să ţină la mine, iar eu să ţin la ei, doar pentru faptul că ştim să fim civilizaţi, amabili şi cu zâmbetul pe buze 😀 însă sunt şi oameni pe care i-aş înlătura definitiv de lângă mine, pentru că-n fond nu mă ajută cu nimic, mai mult îmi îngreunează munca… las de la mine, pentru că pe de altă parte e tot în dezavantajul meu… şi învăţ să suport până se umple paharul, rezist până explodează furia acumulată în interiorul meu… Iar dacă cineva nu ştie să muncească în echipă, se duce de râpă totul…

Şi din toate astea… am învăţat să zâmbesc mai mult ca niciodată, am învăţat să uit de durere, de foame, de oboseală, de probleme şi sunt fericită dacă văd şi pe alţii fericiţi.

Un gând despre „Azi [29]

Lasă un răspuns

