Schimbare

Sunt doar cuvinte ce se împiedică prin creier unele de altele… Sunt gesturi şi vorbe care nu mă mai mulţumesc… Sunt atâtea chestii care mă fac să-mi schimb ideile… Şi da! în ultima perioadă, m-am schimbat… mă simt altă persoană 😦 destul de indiferentă, nerotărâtă, distantă… e o schimbare dură şi drastică 😐

Decid să fac ceva… Neaah, nu-mi mai convine 😦 apoi, iar mă răzgândesc… Sunt ca un bondar care bâzâie fără rost şi se învârte în jurul unei chestii fără a rezolva ceva…

Încep să-mi par a deveni un personaj negativ, ceea ce niciodată nu am vrut pentru mine 😦 Simt că uneori sunt prea dură, prea egoistă şi că mi-am înveninat prea mult sufletul…  Nu vreau să fiu negativistă, sper să fie doar gânduri trecătoare şi doar o etapă dificilă a mea 😦

10 gânduri despre „Schimbare

  1. Cred ca e tot din cauza vremii atat de instabile, stare la care se adauga faptul ca ai de invatat. Posibil asta, desi posibil sa ma si insel. O sa-ti treaca,.. 🙂 Bafta la examene!

    1. Poate si din cauza vremii, am fost prea agitata, dar stiu ca m-am schimbat… Ms de incurajari :-s mai e o sapt :-s

  2. Nici eu nu am o stare prea buna zilele astea, dar am invatat sa nu ma ingrijorez. Odata cu soarele va veni si buna dispozitie. 😛

Lasă un comentariu