Momente

Scurt ne-a fost timpul pentru a ne bucura de soare… Dacă au fost 3 zile în care ploaia nu a mai apărut la orizont, acum vine din nou… Luna nici nu a apucat să se bucure de cerul senin şi să-şi etaleze culorile în infinitul cerului, dar era acolo, zâmbea timidă învăluind împrejurul într-un portocaliu-roşiatic. În apropiere era printată urma vişinie a unui avion trecut recent.

Nu-mi place culoarea simplă a lunii (galbenă) şi mereu am fost fascinată de momentele în care se iveşte plină de mister, roşiatică, parcă a vrea să dea foc cerului. De când eram mică, văd luna cu chip, altora poate li se pare că aberez… Nu mi se pare, are ochi mari şi blânzi, văd o înfăţişare umană.

Lăsând serile la o parte, acum e dimineaţă şi azi, nu am inspiraţie, nici chef… E din nou doar o zi încărcată, în care-mi petrec timpul cu ochii pironiţi în ecranul laptop-ului, impunându-mi să termin materia pentru examen… Ştiu că mai am o săptămână până la primul examen, dar mai ştiu că mereu amân să deschid caietele şi iar mă apuc de învăţat pe ultima sută de metri… Nu mai las aşa, mai ales că am timp pentru fiecare examen! Măcar să plouă ca să nu-mi mai facă soarele cu ochiul să ies în curte… Şi după examene mă pot bucura de tot, pot să pierd timp cât cuprinde 😀

O zi liniştită şi plină de zâmbete! 🙂

22 de gânduri despre „Momente

  1. Este doar o mica pauza acordata soarelui. Nu te speria, vom avea destul timp sa ne saturam de caldura si sa ne dorim o ploaie racoroasa.

  2. Si eu invat in ultima suta de metri dar daca as invata acum stiu ca as uita tot pana la examen:))
    Insa sunt sigura ca nu se compara micul meu examen cu examenele tale asa ca succes>:D<

  3. Parca prefer mai multa ploaie. Dar sa nu te superi 🙂
    Vreo doua-trei zile insorite au fost si deja parca era prea cald.
    Adevarul e ca mie nu-mi provoaca ploaia nimic, decat un oarecare disconfort fiindca trebuie sa umblu cu umbrela 🙂
    O zi insorita iti doresc!

    1. Imi place ploaia, dar depinde si de starea mea de spirit… uneori ma deprima :))
      Trebuie sa se inventeze ceva mai util :-w umbrela e chiar o problema :))
      O zi placuta!

    1. Nu sunt multumita de tema, dar simteam nevoia de o schimbare 😀
      Asa simt si eu, ca degeaba citesc ca nu retin nimic 😐 Succes :*

Lasă un comentariu