Un nou joc

Toate etapele vieţii reprezintă un nou joc. Totul depinde de vârsta fiecăruia, de mentalitatea şi caracterul pe care îl deţine fiecare om în parte.

Azi, sunt hotărâtă să-mi iau soarta în mâini şi să fac ceva mai mult pentru mine. E un nou joc, în care dacă intru, e greu să mai dau înapoi, fiindcă fiecare faptă greşită, poate lăsa în urmă sentimente de dezamăgire şi pierderea încrederii pe care pot spune că am căpătat-o, sau din contră un comportament liniştit şi frumos poate impresiona.

Nu e un joc de copii cu păpuşi, pe care-l repetam în fiecare zi cu sora/amica/vecina mea… Nu e un joc de-a şcoala, pe care să-l jucăm în fiecare zi, timp de mai mulţi ani. Nu e un joc nici în care să merg sau nu la facultate… Acesta e o nouă etapă, pe care trebuia să o întâlnesc mai devreme sau mai târziu, trebuia să infrunt responsabilităţi mai mari decât cele de a merge la facultate şi de a învăţa ceva. Nu e un joc pe calculator în care trebuie să îmbac un manechin, să împuşc un individ sau să parcurg un traseu şi să câştig puncte.

E un joc în care trebuie să-mi pun în vedere calităţile, punctele forte şi să le înfrâng pe cele slabe, să mă ajute să capăt mai multă încredere în mine. E un joc nou, ce constă în a căpăta experienţă într-un anumit domeniu şi încredere în oameni, să-i pot deosebi mai bine pe cei răi de cei buni, fiind sigură că pot face faţă cu timpul, stresul, forţa fizică/mentală. E un joc care-mi va ocupa o parte din viaţă de azi înainte!

14 gânduri despre „Un nou joc

    1. Asa de repede?:O:O:O Nu vreau!
      Las` maritatul pe mai tarziu, e timp destul :)) Momentan, ma concentez pe primul meu job :”>

  1. Să-ţi meargă bine şi să te bucure acest prim post al tău. Cu foarte mici excepţii primele zile, cel puţin sunt frumoase pentru că este ceva nou, iar noi reacţionăm bine la orice lucru ieşit din rutină, din comun. Sper să ţi se şi potrivească. Baftă!

    1. Multumesc 😀
      Nu stiu daca sa le numesc frumoase 😐 Incerc sa nu ma dezamagesc… Azi e prima mea zi libera si sunt praf 😐

  2. Nu prea avut timp de blog, am avut si probleme cu conexiunea…in fine.
    Aflu lucruri noi si foarte interesante.
    Nu pot decat sa-ti urez succes la primul tau job, pardon joc serios. O sa fie bine 🙂
    Happy Weekend, Alina!

    1. Multumesc mult! :*
      Nici eu n-am mai intrat de doua zile si parca ar fi trecut o saptamana 😐
      Ma bucur de o zi libera si sa vedem ce va fi de maine 😐
      Happy weekend! Te pup!

Lasă un comentariu