Words…

După aproape două săptămâni, cred că ar fi bine să scriu egal şi să aflu concluziile… De ce zic două săptămâni? Pentru că de atunci a început o etapă importantă, de atunci s-au schimbat diverse lucruri, schimbări multe… Am momente când timpul trece prea greu, doar mergând pe stradă… parcă nu se mai ajung la destinaţie, când mă simt ca un roboţel, făcând aceleaşi lucruri, tind să cred că a devenit totul mecanic… 😕

Sunt foarte fericită, că în sfârşit a sosit răspunsul mult aşteptat, că după atâtea răspunsuri negative, am primit unul bun. Am învăţat multe lucruri, socializez cu cei din jur (persoane noi amabile, sau mai puţin amabile)… Trebuie să-mi păstrez calmul, să fiu mereu zâmbitoare şi cei mai important: atenţie maximă! De două ori am păţit-o şi intrasem în panică… Dar lucrurile s-au rezolvat. Alimentaţia cam lasă de dorit… Dar după toate astea, cu prea puţin timp liber, slăbită, nu mă simt obosită, iar toată lumea îmi spune că e prea puţin pentru eforturile depuse, însă sunt mulţumită. De ce? Pentru că în sfârşit am putut începe de undeva, că-mi pot descoperi calităţile! 🙂

În altă ordine de idei… Azi, îmi simt inima chinuită… Încep să cred că am o problemă… Că undeva greşesc că devin prea familiară cu toată lumea şi dintr-o dată apare o barieră… Cel mai ciudat lucru, e că mereu îmi dau seama când intervine ceva, când acea persoană se distanţează… şi din acel moment… Se pune punct şi atât! Oare unde greşesc?…

12 gânduri despre „Words…

  1. Nu ai cum sa le faci pe toate bine, trebuie sa fie ceva care sa te trezeasca din visul perfectiunii, dar totusi daca privesti in continuare lucrurile bune o sa vezi ca e destul de oke 🙂 hai smile!!!:-w

  2. Mereu ti-am spus ca va fi bine. Si iata ca esti pe calea cea buna.
    Acum am sa-ti mai spun ceva. Prea despici firul in patru si s-ar putea sa-i banuiesti pe ceilalti de lucruri care poate ca nu se intampla. S-ar putea sa ti se para. Eu stiu ca esti o fire foarte sensibila. Fii tu insati si va fi bine. Nu incerca sa fii falsa, adica sa fii asa cum crezi ca si-ar dori altii. Pentru ca intotdeauna firea noastra adevarata iese la iveala (fie ca suntem extrem de sensibili, sau ca suntem mai duri sau prea increzatori sau suspiciosi).
    Deci, eu cred ca nu e bine sa-ti faci atatea ganduri. Lasa lucururile sa curga de la sine. OK?
    O zi frumoasa! Te pup cu drag! 🙂

    1. Lipsa de incredere lasa multe de spus…
      Sunt pozitiva, sunt bine 😀 sper doar ca va fi si mai bine…
      O zi minunata! Te pup!

    1. Nu e destul ca stau 8 ore in picioare? :)) ca merg cate o jumatate de ora/ zi pe picioare? ce-mi mai trebuie? sa ma apuc la 12 noaptea cand ajung acasa sa sar coarda prin casa?:))) cine mai are chef? :)))

  3. Si eu am avut aceasta stare/ problema sau cum vrei sa o numesti.Dar am depasit-o! Si sunt sigura ca o vei face si tu..:D

Lasă un comentariu