Lumea nepotrivită…

Săptămâna asta a fost un dezastru pentru mine…

Sunt gânduri şi cuvinte care se zbat în sufletul meu şi care pur şi simplu îmi cutremură lumea. Eram persoana optimistă, devenisem pesimistă şi în ultima etapă eram cât puteam de realistă cuibărind şi firişoare de vise în sufletul meu…

Acum simt indiferenţa care mă face să urăsc pe zi ce trece mai mult, mă face să nu înţeleg lumea în care trăiesc şi să mă întreb de ce chiar şi părinţii nu pot fi alături de copii lor, doar atunci când aceştia fac lucruri bune şi au reuşite. De ce la un simplu picaj al copilului trebuie să-i reproşeze şi să-l facă să se simtă ca un gândăcel pe cale de a fi strivit? Oare adulţii nu greşesc niciodată? Sunt cumva perfecţi?  E cineva perfect pe lumea asta? Vorbele urâte se pot uita… peste un simplu eşec nu se poate trece?

De-a lungul câtorva ani, m-am întrebat mereu care-i rostul unei persoane în lume… rostul meu… şi niciodată nu am putut găsi un răspuns… mă simt ca o copie, a unei alte copii şi toată lumea face acelaşi lucru…

Lasă un răspuns

