Azi [33]

După atâtea ore de „alergare” mă simt în sfârşit mai bine, mai odihnită şi relaxată… Şi iar trebuie să o iau de la capăt, să-mi păstrez energia până abia marţi, când pot spune că am o mini-vacanţă…
Am ajuns să cred că duc o viaţă dublă, că intru într-o încăpere stau 7-8 ore, apoi când ies de pe uşă, parcă m-ar poseda altă persoană… Ori e vreo farsă de-a creieruşului meu stresat la maxim…

soricelul-care-rade-de-bucurie-ca-a-venit-primavara-si-stranuta-cand-da-de-polenul-unei-flori_1

Oricum, afară e minunat şi mă bucur din plin de primăvară şi de fiecare pas umblat pe stradă! O zi minunată şi un weekend fericit!

Sursa imagine

3 gânduri despre „Azi [33]

Lasă un răspuns

