Puternică

Am un singur cuvânt care m-ar putea descrie în acest moment: „puternică”. Mă simt atât de bine în clipa de faţă. 😀 Simt că pot înfrânge totul, ştiu că viaţa e doar în mâinile mele şi doar eu decid ce vreau să fac în fiecare clipă, eu îmi decid viitorul. Mă simt de parcă aş fi înzestrată cu forţe supranaturale, simt o putere şi o forţă de nedescris în adâncul sufletului.

Nu-mi mai aduc aminte de clipe urâte, iar dacă îşi ivesc umbra, le fac să dispară; zâmbesc într-un mod straniu şi am o energie fantastică. Simt că nimic nu mă poate înfrânge şi nu-mi poate distruge starea bună de spirit. Nu simt urme de regrete, remuşcări, nimic urât, doar putere, forţă, voinţă, curaj, lăsând la o parte kilogramul de timiditate.

Vreau să mă înalţ în infinitul cerului şi să plutesc alături de baloanele scăpate de sub control şi purtate de bătaia vântului, să zbor alături de fluturi, să cad în avânt alături de rândunici, iar în goana spre sol, să-mi opresc căderea instantaneu şi să mă înalţ din nou spre cer.

Bine ar fi ca starea asta de spirit să nu se termine, sau măcar când voi fi în situaţii limită, o voi forţa să apară. 😀

14 gânduri despre „Puternică

  1. Asa si trebuie sa fi 🙂 pentru ca asa e cel mai frumos :p si nu merita sa fi suparata/trista/etc pentru cineva/ceva care nu merita [-(

    1. Asa si trebuie, ce atata negativism si suspine? Pentru ce? Doar pentru ca azi a fost o zi mai putin buna decat ieri? 😦 Trece…

  2. Cand ti se pare ca starea asta vrea s-o stearga, ia-o si inchide-o intr-un dulap, ceva 🙂 Ca sa fii sigura ca o gasesti cand ai nevoie de ea. Desi…ar fi bine sa nu mai ai 😉 Te pup! O zi faina!

Lasă un comentariu