Happy weekend 2

Happy week-end tuturor! Şi nu uita, oricât ai fi de ocupat… adu lucrurilor complicate şi urâte, un strop de culoare şi un zâmbet vesel! 😀 Uite ce-am făcut în loc să mă pregătesc pentru examen 🙂

A început aşa: am vrut să ascut o culoare ca să colorez frazele importante. Creionul nu a fost bun şi l-am rupt în două…

Printr-un penar aveam aruncate nişte bucăţele de creioane cerate pe care l-am măcelărit 😀

În final, după ce m-am bucurat de şedinţa foto cu creioanele colorate, trist… a trebuit să arunc totul la gunoi…

Dar într-o clipă plictisitoare, am adus un stop de culoare 😀

*** Imagini personale

12 gânduri despre „Happy weekend 2

  1. Abia acum cateva minute am observat ca ai postat la HW! Mare surpriza mi-ai facut!
    Si imi place grozav ce distrugeri creative ai facut! Frumoasa sedinta foto! As zice chiar geniala :)))
    Acuma treci la invatat! 😉
    Happy Weekend in continuare! Te pup!

    1. Multumesc 😀 sunt fascinata de ce a iesit si nu m-as mai fi oprit :)) cand ma apuc de poze nu am limite 😀
      Invatatul pe maine, azi am avut examen si sunt obosita 😦
      HW, Elly :*

      1. Iti dai seama ca glumeam cu invatatul. Dar mi-e mila de creioane. Daca ti-ai pus in cap sa distrugi toate creioanele din casa? 😉 :))

Lasă un comentariu