Happy weekend 6

N-am mai participat de ceva timp la jocul lui Elly 😦 Nu am avut posibilitatea, dar să nu intru în detalii. E weekend, încă e vacanţă, deci… Să ne bucurăm! 😀

Ce-am mai pozat? Multe şi de toate 😀 Aş avea multe imagini de postat, dar am ales o temă: Animăluţe.

1. Omidă păroasă (ce-a mai ronţăit ea la frunza aia) 😀

2. Puiul de găină cu gâtul gol :X

3. Brotăcelul-aştepta să-l transforme cineva în prinţ

4. Puişori de rândunică-sunt somnoroşi

5. Arici (cred că l-a deranjat bliţul, a sfârşit prin a se ghemui)

Toate fiind spuse, imagini ai văzut, îţi urez Happy Weekend! cu multă distracţie si plin de linişte.

*** Imagini personale!

27 de gânduri despre „Happy weekend 6

  1. Sunt reusite pozele imi plac 😀 … mai putin prima :))) aia imi provoaca o stare aiurea, de fapt cam tot ce e inelat si se taraste 😀 … brr!

    Happy Weekend!

  2. Mie mi se par fotografii fantastice! Pui de randunica! N-am mai vazut de ani – pe viu, sa zic asa!
    Puisorul golas e… asa neajutorat! 🙂
    Iar ariciul… Tare-mi plac aricii! Arici am vazut destul de des… Ochisorii lor ca de margele si fuga! Ce fuga au! Sunt simpatici foc!

    O Duminica minunata sa ai!

  3. Buna dimineata!
    Am ajuns si eu, tocmai eu, la spartul targului. Am ramas fara net. Ufff!
    In fine. Ma bucur ca ai mai ajuns pe la HW!
    Si-mi plac toate vietatile pe care le-ai fotografiat.
    Ai mai verificat? Deja haina verde a brotacelului se crapa…era pe cale sa se transforme in print. Nu cumva a aparut vreun print pe acolo, pe la tine?
    Puiutul e un pic cam trist dar e tare simpatic.
    HAPPY WEEKEND, draga mea!

    1. Nu-i bai! Important e ca ai vazut fotografiile. A fugit din locul unde l-am fotografiat, daca e seceta se cam ascund si sunt cam greu de vazut. Nu! Nu sunt printi pe la mine :)) si nici nu sunt sanse sa apara :))
      O zi placuta!

Lasă un comentariu