Monotonie

De când m-am întors nu s-au întâmplat lucruri noi, toate sunt vechi şi plictisitoare… Trag de mine de trei zile să citesc câte ceva, dar am amânat-a fost mai urgent să fac curat, ba a trebuit să-i ajut pe ai mei, ori am preferat să navighez pe net.

Aceleaşi lucruri în fiecare zi, repetate la infinit… Nici idei noi nu am, nici chef, afară e cald, toate devin motive, se transformă în monotonie. Şi dacă am idei e ceva de genu`:

Pe blog e cam pustiu, mi s-a atras atenţia, dar nah… Mă duc să mă delectez cu o prăjiturică >:)

31 de gânduri despre „Monotonie

  1. Vine el si cheful:p hmm si chiar asa:-w te duci sa mananci prajiturica fara noi?:-w nu conteaza ca nu e prea reusita…daca e dulce si are gust bun pentru mine e numai buna:)) 😡

  2. Imi place imaginea! Excelenta! 🙂 🙂 🙂

    Chestiuni plictisitoare?! Immm… Cauta farmecul acestor chestiuni plictisitoare! Sa vezi ce surpriza vei avea! 🙂 Cand toate aceste „fleacuri” de zi cu zi nu le vei mai putea face vei tanji dupa ele… Vei dori sa ai timp sa… te plictisesti! 🙂

    Buna-buna prajiturica? E aceasta un fleac? 🙂 E plictisitoare?! Nuuu! Imi imaginez ca-i delicioasa, altfel… ai scoate-o din… cotidian. :))

    Viata fericita!

    1. Sa stii ca asa e… Cand aveam prea multe pe cam voiam timp, acum am prea mult :))
      La cerere voi face cinste cu prajiturica 😀
      O seara frumoasa!

  3. eu vreau, nici nu stiu ce vreau, cred ca ceva dulce dar ce? oricum cafea ma baut deja deci hmmm… un ceai poate

  4. Deci de câteva zile am poftă de o prăjitură de casă și amu tu mănânci de una singură? :((
    O poză măcar cu ea nu primim?
    Cum a fost în vacanță?
    Imaginea e super tare!
    🙂

  5. Pingback: Leapsa dintoasa «

Lasă un comentariu