Mare de nori

Trăim cu o mare de nori deasupra noastră :X

M-am afundat în marea albastră din ochii mei cu valuri de nori cenuşii ce se sparg în bătaia vântului, apoi se unesc ca-ntr-un puzzle destrămat ce urmează a fi refăcut şi lipit.
Soarele inundă depărtarea cu raze frânte şi deseori, se ascunde după norul grizonat lăsând în jurul lui pete portocalii, nevăzute cu ochiul liber. O urmă de nor aleargă pe fundalul îndepărtat unindu-se cu soarele.

Valurile cenuşii acoperă albastrul senin împuns de raze albe, provocând explozia de lumină puternică.
O mare albastră, un fundal colorat, urme de nori, toate într-un plastic fumuriu.

*** Imaginile sunt personale, aş dori să nu fie preluate!
28 de gânduri despre „Mare de nori

    1. simplu 😡 cauti un loc liber incat sa poti privi cerul si norii, cat mai multi 😡 si pui o pereche de ochelari de soare 😡 sa vezi contururi si nuante de culori 😡 de asta nu am mai invatat eu azi :))

  1. Cum despre ce Alex? Noi despre ce vorbim aici? Faci un studiu despre nori :-w ii privesti, fotografiezi, orice, sa vina de la tine :-w nu de pe net :-w nu vreau teorii despre formarea lor :))

        1. cand eram mic, pe la vreo 12 ani cred, vazusem un film (nu mai retin date din el). imi amintesc de un actor care statea pe iarba, pee spate, cu mainile sub cap si privea norii. cineva se apropie de el si il intreaba ce face. raspunsul vine imediat: asa cum stau, cu forta mea, concentrandu-mi toate gandurile asupra norilor, ii voi indeparta iar cerul din jurul meu va deveni senin. atunci credeam in aceasta „magie”, in faptul ca poti muta norii din loc prin gandurile tale. imi placea enorm dat fiind faptul ca actorul era inconjurat de o mare de verde iar deasupra avea o mare de nori. dar, timul trece iar magia ajunge sa fie cunoscuta odata ce inaintarea in varsta inseamna si cunoastere. imi placeau farmecul copilariei si norii aceia zburdalnici de pe cer. acum nu-mi plac la fel ca atunci fiindca simtirile si trairile sunt altele. dar totusi mai simt o emotie aparte.
          ps: buna dimineata, link-exchange-ul e reciproc :).

      1. Mai poti modifica :-w inca nu am avut timp sa-l postez 😦 am intrat de pe telefon azi… :-w asa ca astept postarea :-w lasa-mi un mail :-w am adresa acolo la „About me & Contact”

Lasă un răspuns

