Eu la BAC nu dorm!

EU LA BAC NU DORM !

Eu la BAC nu dorm, Ei! decât dacă-mi dai lecitină
Şi cum nu iau pastile, trag cu ochiu la o vecină
Învăţ în cinstea profesoarei că mi-a zis de el
Şi ea în cinstea mea fiindcă o arde la fel.
Am hibernat ca ursu toata şcoala
Mut resedinţa printre cărţi, în sfârşit a venit vara!
Dimineaţa oboseala, torn în cana o cafea
Că din weekend mi-a ramas la mate o variantă şi ceva
Colegii mei..din clasă sau liceu,
Cu neuroni puţini sau mulţi, cu toţii o ardem cu tupeu
Foile sus.. now, că mie-mi place să dorm, aha..
Nu de altceva, dar când am BAC NU DORM!

Refren:
Când am bac nu dorm,
La BAC nu dorm, nu am somn, nu am somn,
Zorii zilei mă prind, la română citind
Pentru că la bac nu dorm!

Eu la bac învăţ hey!
Şi nu am nici o vină
Când citesc ochii mei, sunt sensibili la lumină
Sensibili, citesc pe Blaga şi dau de metafore
Domnu scriitor, ia mai lasă-ne
A! că mă îndrept spre luminare,
Cu şapca-ntoarsă-n cap şi cu adidaşi în picioare
În penar am 2 pix-uri lângă ciorna, mi se pare
N-am nevoie de fiţuică sau poate am din întâmplare
Şi jur că m-aş băga la somn,
Să mă visez , plutind printre nori
Dar spune-mi, cum ai vrea să dorm? !
Când am în spate o mamă care strigă :
Învaţăă, că nu mori ! !

Refren:
Când am bac nu dorm,
La BAC nu dorm, nu am somn, nu am somn,
Zorii zilei mă prind, la română citind
Pentru că la bac nu dorm!

*** Cristy B.
27 de gânduri despre „Eu la BAC nu dorm!

        1. Mulțumesc , deja am scăpat de o probă mai am două și pot sa-mi vad și eu liniștit de vacanță în sperața că v-a apărea după octombrie, în sesiune nu dorm .

Lasă un răspuns

